vrijdag 4 december 2015

Kaart met meisjesstempel


Hallo bloggers,

Na een jaar niets hebben geplaatst heb ik toch een kaart om te plaatsen.
Ik heb namelijk druk met school waardoor het lastig is om tijd te maken om wat te gaan knutselen.
Maar dit keer had ik een kaart nodig omdat ik diegene graag wat wilde sturen.
Ook heb ik laatst nog een kaart gemaakt voor een lerares die zwanger is. Die lerares is mijn mentor en ik heb helaas geen foto van gemaakt omdat ik dat vergeten ben.
 Ik vind het leuk om stempels in te kunnen kleuren.


Groetjes Rebekka.

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig Rebekka.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel je ziet wel van wie jij het creatieve hebt, hoor,
    erg mooie kaart
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rebekka,
    wat leuk weer even wat van je te lezen en te zien. Tuurlijk ben je druk met school, dat gaat altijd voor hoor! Je kaartje is superleuk. Het afdrukje heb je heel mooi ingekleurd!
    Mooi gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Rebecca, je moet toch maar eens wat meer gaan knutselen want je hebt talent.
    Succes op school, is natuurlijk het belangrijkste.
    Groeten Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had toch echt RebeKKa geschreven, soms doen die apparaten wat ze zelf willen. Ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Rebecca, om weer eens een kaart van jou te zien. Het is een mooie kaart geworden. Mooi ingekleurd afdrukje en bijpassend papier. Succes op school!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER mooi ingekleurd!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card, don't stop crafting you are good.xx♥{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen